به درس مربوط به اضافه کردن رتبه خوش آمدید! اگر با گوگل ادوردز آشنایی ندارید، احتمالاً تا حالا این اصطلاح به گوشتون نخورده اما میتونیم اون رو یک موضوع بسیار مهم و اساسی بدونیم که باید باهاش آشنا بشین نه ‌تنها در ایجاد تبلیغات بلکه برای بهینه‌سازی تبلیغ و دریافت بیشترین سود ممکن به اون احتیاج دارید، بنابراین همونطور که در درس قبل گفتم چیزهایی که رتبه‌بندی می‌کنم، موقعیت یک تبلیغ رو مشخص می‌کنن، حالا در این جستجوی نمونه شما نتایج جستجوی پولی رو می‌بینید؛ شماره یک از ۱۰ مورد همه جستجوها قرار نیست که یک ساختار داشته باشن و همه‌شون هم قرار نیست تعدادشون یکی باشه اما به‌ هرحال همه‌شون یه شماره یکی اون بالا یا اطراف دارن؛ این موضوع به نحوه ساختاربندی بستگی داره اما در این مثال شماره یک در بالای صفحه و در باکس زرد هست، اما چرا این اهمیت داره؟

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها